Trwa wczytywanie
Nasz Kamper Twój dom - Wynajem kampera Warszawa Piaseczno Dethleffs Sunrise
  • Home
  • Strona głowna
  • Cennik
  • Kontakt
  • Kamper DETHLEFFS
  • Rezerwacja
  • !stopka
  • FAQ
  • Warunki najmu
  • Kamper SUNLIGHT
  • Krok po kroku
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Mail

FAQ czyli:

Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane przez naszych klientów pytania. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nimi. W przypadku, gdy nie znajdą Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy gorąco do kontaktu.

Czy można przewozić zwierzęta w Naszych samochodach?

Tak, można przewozić zwierzęta w Naszych kamperach. Jest za to dodatkowa jednorazowa opłata 300 zł.

Czy są opłacone winiety?

Opłacenie winiet oraz przejazdu jest po stronie najemcy samochodu. Możemy Państwu oczywiście pomóc w całym procesie ich załatwiania.

Jakie potrzebuję prawo jazdy, aby móc prowadzić kampera?

Wymagane jest prawo jazdy kat. B. Kierowca musi mieć ukończone 26 lat oraz posiadać prawo jazdy co najmniej 2 lata.

Co to jest opłata serwisowa? I czy jest zawsze liczona?

Opłata serwisowa jest to opłata związana z wymianą butli gazowych, umyciem oraz dezynfekcją kampera. Jest ona liczona tylko do wynajmów poniżej 14 dni wynajmu.

W jakim stanie należy zwrócić kampera?

Kampera należy zwrócić z pełnym bakiem paliwa, umytego w środku oraz na zewnątrz.

Czy jest możliwość zostawienia swojego samochodu na czas wynajmu kampera?

Tak, mogą Państwo zostawić swój samochód na Naszym prywatnym parkingu z monitoringiem na czas wynajmu kampera.

Czy są jakieś dodatkowe koszta związane z wynajmem?

Nie, podane ceny są cenami brutto i nie ma żadnych ukrytych opłat.

Co w momencie uszkodzenia kampera?

Prosimy o powiadomienie Nas o wszelkich uszkodzeniach kampera. Od momentu oddania kampera do 7 dni roboczych rozliczamy się z Państwem z całej kaucji (5000 zł) lub jej częścią, po ustaleniu wyceny ewentualnych szkód w Naszym autoryzowanym serwisie.

Czy mogę oddać później kampera?

Oczywiście, jest taka możliwość, jeśli tego samego dnia tylko w innej godzinie niż była ustalona.

Jeśli kamper zostanie zwrócony o innej godzinie i nie zostaniemy o tym powiadomieni naliczamy opłatę 50 zł za każdą rozpoczętą godzinę opóźnienia zwrotu kampera.

Jeśli chcą Państwo przedłużyć wynajem o kolejny dzień lub dwa prosimy o kontakt kilka dni wcześniej, w przypadku braku zwrotu kampera o wyznaczonym czasie oraz braku kontaktu z Państwa strony zawiadamiamy policję.

Czy samochody posiadają ubezpieczenie?

Tak, wszystkie Nasze samochody posiadają ubezpieczenie OC oraz AC.

Jakie wymiary mają kampery?

Kampery mają długość około 7,5 m oraz wysokość 3,35 m.

Czy jest możliwość wystawienia faktury?

Tak, wystawiamy faktury po zdaniu kampera lub całkowitym rozliczeniu w sytuacji, gdy są uszkodzenia.

MASZ PYTANIA?

Zapraszamy do kontaktu!

W przypadku jakichkolwiek pytań, nie tylko dotyczących naszych kamperów, serdecznie zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości.

502 167 163

NAPISZ DO NAS

Scroll to top